REGULAMIN SKLEPU

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 18.12.2024

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy Mateusz Kuczaj Surf Solution, działający pod adresem https://kitetravel.pl jest prowadzony przez Mateusza Kuczaja prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Surf Solution, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 29G/11, 51-168 Wrocław, NIP: 8851630053.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji umów sprzedaży, prawa i obowiązki klientów oraz obowiązki sprzedawcy.
  3. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kitetravelpl@gmail.com oraz numerem telefonu: +48 788 870 408
  4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

II. Definicje

  1. Sprzedawca – Mateusz Kuczaj prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mateusz Kuczaj Surf Solution, z siedzibą pod adresem podanym w punkcie I.1.
  2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze sklepu internetowego.
  3. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem z siedzibą pod adresem podanym w punkcie I.1.
  4. Towar – produkty oferowane przez sklep internetowy, opisane szczegółowo na stronie sklepu.
  5. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

III. Zasady korzystania ze sklepu

  1. Klient jest zobowiązany do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
  2. Do składania zamówień w sklepie internetowym konieczne jest:
    • dostęp do Internetu,
    • urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
    • aktywne konto e-mail.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania sklepu w celu przeprowadzenia konserwacji, aktualizacji lub innych działań technicznych.

IV. Składanie zamówień

  1. Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien:
    • wybrać produkt i dodać go do koszyka,
    • wypełnić formularz zamówienia, podając wymagane dane,
    • potwierdzić zamówienie i dokonać płatności.
  3. Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
  4. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie w ciągu [określony czas, np. 2 dni roboczych].

V. Płatności i ceny

  1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych (PLN).
  2. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówienie w następujący sposób:
    • przelew bankowy,
    • płatność online (np. Googlepay, ApplePay, PayU, Przelewy24),
    • płatność za pobraniem (jeśli taka opcja jest dostępna).
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, przy czym zmiana cen nie wpływa na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmiany.

VI. Dostawa

  1. Dostawa zamówionych produktów realizowana jest na terytorium Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub innego operatora logistycznego wybranego przez Sprzedawcę.
  2. Koszty dostawy są podawane w procesie składania zamówienia i są uzależnione od wybranej formy dostawy.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy.

VII. Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub e-mailem).
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania innej formy dostawy niż najtańsza oferowana), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
  4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

VIII. Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada za wady towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje należy składać na adres e-mail: kitetravelpl@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
  3. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać:
    • dane kontaktowe,
    • numer zamówienia,
    • opis wady.
  4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

IX. Ochrona danych osobowych

  1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: [link do polityki prywatności].
  2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Mateusz Kuczaj prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mateusz Kuczaj Surf Solution.

X. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin jest dostępny na stronie sklepu internetowego i może być w każdej chwili pobrany przez Klienta.
  2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie sklepu i mają zastosowanie do zamówień złożonych po tej dacie.

Shopping Cart