Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 18.12.2024
I. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Mateusz Kuczaj Surf Solution, działający pod adresem https://kitetravel.pl jest prowadzony przez Mateusza Kuczaja prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Surf Solution, z siedzibą we Wrocławiu, ul. Sołtysowicka 29G/11, 51-168 Wrocław, NIP: 8851630053.
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, realizacji umów sprzedaży, prawa i obowiązki klientów oraz obowiązki sprzedawcy.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: kitetravelpl@gmail.com oraz numerem telefonu: +48 788 870 408
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
II. Definicje
- Sprzedawca – Mateusz Kuczaj prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mateusz Kuczaj Surf Solution, z siedzibą pod adresem podanym w punkcie I.1.
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze sklepu internetowego.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem z siedzibą pod adresem podanym w punkcie I.1.
- Towar – produkty oferowane przez sklep internetowy, opisane szczegółowo na stronie sklepu.
- Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.
III. Zasady korzystania ze sklepu
- Klient jest zobowiązany do korzystania ze sklepu w sposób zgodny z obowiązującym prawem, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz dobrymi obyczajami.
- Do składania zamówień w sklepie internetowym konieczne jest:
- dostęp do Internetu,
- urządzenie umożliwiające przeglądanie stron internetowych,
- aktywne konto e-mail.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia działania sklepu w celu przeprowadzenia konserwacji, aktualizacji lub innych działań technicznych.
IV. Składanie zamówień
- Zamówienia w sklepie można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- W celu złożenia zamówienia Klient powinien:
- wybrać produkt i dodać go do koszyka,
- wypełnić formularz zamówienia, podając wymagane dane,
- potwierdzić zamówienie i dokonać płatności.
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta o tym fakcie w ciągu [określony czas, np. 2 dni roboczych].
V. Płatności i ceny
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w polskich złotych (PLN).
- Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówienie w następujący sposób:
- przelew bankowy,
- płatność online (np. Googlepay, ApplePay, PayU, Przelewy24),
- płatność za pobraniem (jeśli taka opcja jest dostępna).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, przy czym zmiana cen nie wpływa na zamówienia złożone przed wprowadzeniem zmiany.
VI. Dostawa
- Dostawa zamówionych produktów realizowana jest na terytorium Polski za pośrednictwem firm kurierskich lub innego operatora logistycznego wybranego przez Sprzedawcę.
- Koszty dostawy są podawane w procesie składania zamówienia i są uzależnione od wybranej formy dostawy.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności na koncie Sprzedawcy.
VII. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji za pomocą jednoznacznego oświadczenia (np. listownie lub e-mailem).
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybrania innej formy dostawy niż najtańsza oferowana), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zwróconego towaru.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
VIII. Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada za wady towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego.
- Reklamacje należy składać na adres e-mail: kitetravelpl@gmail.com lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy.
- W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać:
- dane kontaktowe,
- numer zamówienia,
- opis wady.
- Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
IX. Ochrona danych osobowych
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: [link do polityki prywatności].
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Mateusz Kuczaj prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Mateusz Kuczaj Surf Solution.
X. Postanowienia końcowe
- Regulamin jest dostępny na stronie sklepu internetowego i może być w każdej chwili pobrany przez Klienta.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie sklepu i mają zastosowanie do zamówień złożonych po tej dacie.